desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 20 decembrie 2020

20.12.2020 - 22.12.2020

azi, 20.12.2020
aseară am mâncat toată varza gătită de mama și mi-a fost noaptea și dimineața sete, dar numai puțin, ca și cum ar fi numai de la sare sau de la doar puțină otravă
de multe zile, deja vreo două săptămâni poate, nu mai știu cât, nu am mai avut setea habituală, nocturnă și matinală, mulțumesc lui Dumnezeu, poate nu mai sunt otrăvită, cel puțin nu prin o parte din otravă
abia acum mă simt mai bine și încep să mă acomodez cu noua situație - e tare bine
Totuși ei spun că oamenii nu au înțeles că absolut tot ce am spus eu e adevărul (??)

S-ar putea ca, de data asta, să fie din nou otravă



ora 6 fără douăzeci seara, 22.12.2020 - acum mă apuc de scris următoarele două concluzii finale - respectiv despre otravă și despre familie
știu că nu vă interesează și poate acesta e motivul pentru care sunt omorâtă și degeaba am povestit și explicat eu că am fost un om perfect. Mi se spune mereu că toți mint sau au mințit despre mine și de aceea mă omoară.
nu puteam avea lucruri în comun, eu și dvs. am observat să dvs sunteți mereu interesați de politică, ceea ce este normal, dar și invers e normal
când eram copil, după 30 de ani de la război, tot despre asta se făcea politică, de fapt nu despre ”comunism”, acum sunt peste 30 de la comunism și se bate monedă numai pe asta și acum, inclusiv oprere literare

Unii oameni proști spun că m-au ales pe mine ca sacrificiu în numele unor minciuni politice, fiindcă o proastă nu ar fi rezistat nici 5 ani. Sunt nebuni.
Alții spun din nou că dvs și lumea nu mă pot vedea așa cum sunt, chiar dacă am fost doar binele și chiar perfecțiunea. Dar e imposibil - am fost mereu izolată, din 1984, nimeni nu are cum să mă vadă. Ei spun că dvs, spre deosebire de mine, credeți în politică.
eu am explicat de mult că e urât uneori cum sunt oficiate diverse conținuturi politice în mass-media globalizată - în locul cântărilor bisericești de demult sau altor spectacole ale lumii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...