desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 23 decembrie 2020

23 decembrie 2020 - 24 decembrie 2020

Azi, 23 decembrie 2020, scriu din nou, fiindcă mai e ceva de adăugat la capitolul cu concluzii despre otravă. Unii au intrat peste mintea mea cu aberația că oamenii vor să mă omoare fiindcă ei vor un bărbat extrem de prost în locul unei femei extrem de inteligente. Aiurea.

Azi m-au f_t sexual după ce a ieșit soarele, după mult timp de când au făcut așa ceva. Apoi a trebuit să merg la Gheață și iar au ieșit mulți oameni și multe mașini una după alta, inclusiv în Voluntari, brusc, după zile de lipsă de circulație pe străzi.

Totodată, unii bărbați au început să mă fixeze în ochi, așa cum fac ei după ce a început covid-ul, de parcă vor să îi păcălească pe proști că eu i-aș cunoaște, când eu nici măcar nu m-am gândit la vreun bărbat întreaga viață, în afară de unul singur demult, darmite să cunosc vreunul, fiindcă nu aveam de unde oricum. A ieșit și o persoană cu bebeluș în brațe

ieri am aspirat covorul din camera mea și azi am șters praful ... fereastra mea este spre grădină și este iarnă și am și plasă la geam și am șters praful și făcut curat nu de mult și acum iar era praf mult... iar mi s-au înroșit obrajii ca și rândul trecut când am făcut curat... apoi, mergând pe stradă, mi-a fost greu de tot, simțeam că am oxigen insuficient și nu e prima oară. M-am gândit că poate e otravă din nou, așa cum părea și în oraș, căci toată lumea știe că obrajii roși și arsura apar la calitate îndoielnică a aerului sau respirației - și în oraș de fapt nu mă înroșeam, dar era altceva și părea otravă, nu doar otrava din țigări
ei spuneau că și pe bunicul meu l-au otrăvit la fel înainte să moară - mă îndoiesc, poate nu am perceput corect ce spun ”ei”, el avea deja emfizem
aici nu au mai avut nici scuza că fumez, dar pot să îi păcălească pe proști că eu m-am îmbolnăvit la plămâni, fiindcă am fumat, cum am povestit, în anii trecuți sau poate e adevărat, dar nimeni nu vrea să mă trateze medical
ei spuneau însă clar că, dacă eu sunt lovită, atunci suferă și alții și poate că unii mă acuzau că fumam, când de fapt eram torturată și izolată monstruos și inuman de zeci de ani

ei spuneau iar azi, printre unele înjurături (”dă-o dracu”, ca întotdeauna) că toți vor să mor, deși nu am greșit nimic toată viața și am fost un om așa bun încât nu aș fi omorât nici măcar o muscă
epidemia de covid a făcut și mai dificil demersul meu pe lângă medici, de a merge eventual la consult pentru boli pulmonare, dșei medicii oricum mă respingeau - dar unii asta au recomandat de mult și i-am spus degeaba medicului de familie, am insistat, ea trebuia să mă trimită la spital, cum recomandaseră medicul de la urgență și alții, eu nu știu unde să mă duc și cum!

de asemenea unii mă fac să bănuiesc că epidemia maschează omorârea mea (nu doar moartea mea), deși plămânii nu trebuiau otrăviți pentru a face rău altora, ci trebuiau să mă accepte, poate nu m-au otrăvit totuși, nu știu sigur, în oraș era mult mai rău
a intrat unul în engleză cu ideea că ei trebuie să mă omoare fiindcă eu nu (mai) pot fi controlată - și ei au spus adesea că proștii au fost mințiți că eu trebuie să fiu controlată, când de fapt am fost un om normal și trebuiau doar să mă lase în pace, nu trebuia să mă controleze nimeni, ceea ce nici nu au făcut de fapt

ei spun că oamenii au înnebunit și se omoară între ei, cu scopul de a mă omorî pe mine - și nici nu trebuia, zic eu
azi din nou am avut arsuri puternice și fața roșie, durere de cap și de ochi, mai pun o poză de azi, poate nu voi mai pune, e urât și nici nu se vede roșeața - dar oricum, dacă cineva m-ar fi acceptat ca om, m-ar fi acceptat cu urâciune cu tot și poate că puteam fi utilă cuiva, chiar dacă nu mă căsătoream



azi - de mai multe ore, m-au masacrat înfiorător, abia am rezistat, abia mai rezist. Ei spun din nou că toți vor să mor fiindcă li s-au spus minciuni despre mine încontinuu, sau sunt așa nebuni încât ei chiar cred că le va merge mai bine dacă mă omoară (nu au de unde ști) sau chiar ei cred încă minciuni așa-zis politice despre mine, că ei încă cred că aș fi fostul URSS - asta din multe motive, inclusiv fiindcă Beatles aveau în repertoriu în anii 60 cântecul Revolution și Back in the USSR și alte motive - sau că aș fi altă forță politică. Nu am fost și nu sunt în mod sigur. Ei spun că nu am cum convinge proștii sau nebunii. Afară la poartă niște tineri carre fac bășcălie ca în oraș - aici e stradă cu case și totuși au venit.

24 decembrie 2020
Aseară am fost monstruos torturată, abia m-am trezit la ora 12 și mama a început imediat să mă cicălească, ceea ce îmi face rău dacă ea face așa imediat ce mă trezesc - nu a mai făcut de mult așa, dar a făcut așa aproape mereu când mi-era rău.
Aseară au intrat și în limba franceză, cu ideea că ei au mințit oameni că eu aș fi o analfabetă (illetrée) și de fapt eu eram un om inteligent și cu o anumită educație - spuneau că nu știu ce să se facă, dar poate nu erau francezi defel.
Azi au început iar să arunce vorbe, acum s-au oprit. Au idea că ”bine, dar să facă așa ceva în Ajunul Crăciunului?!” Care ajun și ce mint ei că am făcut eu? Se pare că, din câte mi s-a spus, ei întotdeauna au mințit așa, păcălindu-i pe proști sau sau pe nebuni. Mi s-a mai spus că ei mereu aruncau vina asupra mea atunci când eram eu f_tă sau torturată intenționat de proști. Mie nu mi-au lăsat sărbători din 1984 aproape deloc.

Crăciun fericit doresc și eu tuturor cititorilor acestui blog!

25 decembrie 2020
Mereu mă terorizează în engleză sau în română că oamenii nu trebuie să înțeleagă adevărul despre cum am fost eu masacrată și nici despre ce sunt eu!
totodată mă terorizează și cu ideea că nimeni nu crede că eu am spus tot adevărul și totul corect, exact cum a fost, fiindcă ei cred că sunt nebună (!), sau fiindcă am fost închisă la psihiatrie.
Voi continua să scriu, fiindcă mai e puțin, voi retrimite peste tot adresa blogului meu, dar voi face o pauză azi, fiind Crăciunul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...