desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

joi, 10 decembrie 2020

cumpărături

zilele acestea am luat pentru mine 2 bluze - am exagerat puțin, fiindcă oricum nu are cine să mă vadă, dar mă plictisisem și mi-era trist de atâția ani fără haine și acum am într-adevăr destule și pentru vară și pentru iarnă, și pentru stradă și pentru casă. Îmi amintesc cum era fără... acum sunt singură și cu haine cât de cât bune - dar probabil nu mă va accepta nimeni, sau poate da... povestea șoarecelui sărac, adică eu, care își cumpără brusc 2 bluze noi în loc de una, pentru sărbători - și o pereche de pantaloni mamei sale, cadou, si o pereche mie, total 4 articole 195 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...