desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

joi, 3 decembrie 2020

3.12.2020

Arsuri pe obraz... Ei spun că mama le poruncește unora să mă f astfel încât să-mi ardă obrajii - obraji sunt foarte roșii, aparatul nu redă corect. Părul e foarte deteriorat din cauza apei otrăvite și cade enorm zi de zi. Au intrat unii, cum era de așteptat cu ideea că eu sunt o ruină și de aceea trebuie să mă omoare, când de fapt ei continuă să otrăvească și în ultimiii ani.

din nou aceeași idee că mama a păcălit întreaga omenire și că omenirea comite una dintre cele mai monstruoase crime asupra mea - e posibil să aibă dreptate
ei spuneau azi din nou aceeași idee că toți m-au judecat greșit și au crezut mereu că eram răul, și eu eram numai binele în cele mai mici detalii
una dintre obsesiile lor e că toți mă omoară fiindcă credeau că sunt proastă, deși nu aveau vreo dovadă
pun poze imediat



ei spun din nou că oamenilor (cui?) li s-a spus întreaga povestea vieții mele exact invers decât a fost ??!!!
Bine, dar nimeni nu m-a întrebat nimic și am fost evident izolată din 1984, cum puteau să creadă răul și cine?\

au inventat azi că Guvernul României, cu sprijin de la toate celelalte popoare au mințit despre mine (și acum mă omoară, eventual)
De ce?
mi-au spus că principalul motiv pentru omorârea mea e că oamenii cred că eu sunt nebună
poate, dar poate fi spus adevărul, nu am fost niciodată nebună, pot dovedi totul și răspunde clar la orice întrebare

fiind adevărul, nimeni nu ar mai vrea uciderea mea, dacă până acum toți asta au vrut
Ei tot timpul spun că e foarte simplu, chiar dacă eu nu înțeleg - că mie mi-au făcut atât de mult rău, încât oamenii toți m-au condamnat la moarte crezând minciunile celor care mințeau despre mine !?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...