desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 4 decembrie 2020

4.12.2020

Azi am aflat că vecinul Alexandru - prieten cu Mădălina vecina, a avut ieri un grav accident de mașină. A derapat și a intrat o dubă în el, mașina lui era armonică de partea șoferului. Din fericire a scăpat cu bine, cu vreo două coaste rupte și un deget grav accidentat. Mă bucur că e în viață. Mădălina a fost bolnavă, se pare că a avut covid și acum e bine. I s-a spus că are covid, dar nu i s-a dat niciun medicament special. Oricum, acești doi vecini au vorbit totuși puțin cu mine - adică bună ziua și cam atât. Dar relativ normal, ei au fost atâția ani aproape singurele mele bucurii. Băiatul Mădălinei nu mă salută. Carmen, asistenta psihiatrică și Cristi, protezistul meu, au avut și ei covid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...