desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

sâmbătă, 5 decembrie 2020

5 decembrie 2020

o parte din mine, mâinile, care îmi crescuseră lungi din copilărie - eventual un exces de STH sau/și hormon tiroidian pur și simplu (?)


mai am puțin și, azi-mâine, voi termina povestirea despre internet și mai rămîne doar capitolul final cu cele mai importante concluzii - nu multe - și apoi gata.
Ei spun iar că e vorba de o crimă monstruoasă și nimeni nu vrea să mă salveze. Mai spun că absolut toate popoarele, nu doar românii, au mințit despre mine și nimeni nu vrea adevărul

6 decembrie 2020
azi voi continua și probabil voi termina și capitolul despre internet și ultimii 10 ani în viața mea. Ei spun că unii au îndobitocit întreaga omenire cu scopul de a omorî o singură femeie, adică pe mine
În mod bizar, am avut două like-uri la partea anterioară a povestirii, poate fiindcă includea câteva fapte mai neutre sau pozitive în viața mea - dar absolut tot ce am scris a fost mereu adevărul și nu există altul
ei spun că am fost unul dintre cei mai buni oameni care au existat vreodată, dar, datorită minciunilor despre mine, întreaga lume crede invers - probabil că veți înțelege totul când voi termina și concluziile

Peste câteva ore voi posta în sfârșit și finalul capitolului despre internet și lucruri conexe. Cineva a intrat peste mintea mea azi cu ideea că eu greșesc din nou și mereu fiindcă scriu adevărul despre trecutul meu și nu înțeleg că ”morții cu morții” etc.
Această persoană nu are dreptate. Veți înțelege proabil că eu am avut mereu dreptate abia când voi termina de scris și ultimul capitol, adică după acesta, capitolul de concluzii. În mod sigur veți înțelege că nu am avut niciodată tendințe narcisice și nici egoism, că nu am avut tendințe megalomaniace sau de orgoliu, și că nu sunt cauza niciunui lucru rău, așa cum nici un om inteligent nu este și nu poate fi. Este adevărat că în prim plan a apărut faptul că eu am avut o mare frumusețe interioară și bine imens în gând și suflet, nu doar intelect bun, dar veți înțelege că am fost și un om inteligent, chiar dacă nimeni nu m-a acceptat.
De asemenea, veți înțelege că nu am avut nicio tendință de ruminare a trecutului și nu am suferit niciodată din cauza trecutului, așa cum e imposibil ca un om inteligent să sufere din cauza trecutului vieții sale. E adevărat însă că oamenii m-au tratat mereu drept proastă în cele câteva întâlniri superficiale cu alții, sau mama, deci e posibil ca dvs. să fiți induși în eroare.
Desigur veți mai înțelege că am pus viața altora mai presus de a mea mereu - ceea ce e puțin greșit, chiar dacă în esență binele pentru alții e tot ce poate fi mai bun un om, și între timp m-am maturizat. Nu sunt cauza niciunui rău. Nici nu voi fi. Veți mai înțelege că am fost obligată să scriu adevărul și despre trecut și că e vorba de o crimă monstruoasă și eram chiar datoare să îl scriu, după ce timp de aproape 30 de ani nu am publicat nimic în acest sens.
Nu este ceva narcisic, nu e un ”cântec despre mine însumi”, cum se numea spectacolul lui Florian Pittiș cu versuri din Walt Whitman. După ce voi termina de scris, așa cum am promis, nu voi mai intra pe facebook, unde nu am pe nimeni, și voi încerca să scriu ceva bun și frumos la nivel intelectual mai înalt, fiindcă povestea vieții mele am scris-o simplu, ca să fie clar. Dar e cam târziu și nimeni nu e interesat și nu știu sigur dacă ei vor accepta în sfârșit să nu mă mai otrăvească, să îmi dea adreptul la asistență medicală și încă două-trei lucruri absolut necesare.
Oricum, fiindcă sunt deja aproape 37 de ani de calvar în izolare, cei răi între timp au putut inventa mii și mii de deliruri, degeaba eu am spus adevărul în cele mai mici detalii.

aseară iarăși eram roșie și mi-a fost rău, azi e mai bine, în realitate nu am pielea gălbuie, iar atingerea cu palma mă răcorește, palma fiind cu temperatură normală, mai rece, ochiul drept exoftalmic



Ei spun (iar) că unii oameni au orgoliul că nu au fost păcăliți că totul ține de politică, când, de fapt, printre porcii politici, există și oameni adevărați...
alții inventează că proștii și acum cred că a fost vorba mereu de o schemă a rușilor
alții iar spun - ”și încă nu au înțeles?!”

mașina ghinionistului Alexandru, vecinul despre care am povestit, parbrizul era de asemenea spart, nu știu dacă de la accident, mașina a fost adusă în curte cu utilaj special, peste gard, înăuntru pete de sânge



a omorî, a coborî, a urî, ce altceva? A borî, a doborî, a zăvorî, a pogorî, a ocărî, a vârî, a târî, a pârî, a amărî și... A IZVORÎ

2 comentarii:

  1. Probabil că vă întrebați de ce am postat aceste multe poze cu mâini - sunt mai multe motive, nu e nimic legat de accidentul lui Alexandru. Ulterior, Irina, fosta mea colegă de liceu, a murit, în Ajunul Crăciunului, la 50 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi, 23.11.23, ei spun că Alexandru a fost accidentat numai pentru faptul că a îndrăznit să mă salute când trecea pe lângă mine.??? Igor, copilul Mădălinei, nu mă slaută, deși e în clasa a 10-a, și pe mama o salută.

    RăspundețiȘtergere

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...