desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 27 decembrie 2020

27.12.2020

Cineva mi-a șters acum câteva zile butoanele de editare a postărilor deja publicate de pe blog, astfel încât nu pot corecta textele decât dacă le accesez din interiorul panoului de bord, și aici postările nu mai pot fi derulate către cele anterioare decât în mod continuu, câte una, și ar fi dificil și ar dura foarte mult să găsesc o postare anume de acum câțiva ani și să accesez editarea acesteia. Repet, au dispărut butoanele EDIT care existau în mai multe design-uri sau teme ale blogger, prin care puteam edita blogul dacă deschideam o postare să o citesc - și era deci simplu. Așa e aproape imposibil.

Acum blogul e aproape gata și era foarte necesar să editez postările anterioare, să corectez ce era greșit sau rău și nu sunt lăsată - poate voi încerca să cer ajutor pe forumul help al blogger.

28.12.2020 - Am recuperat butonul edit, mă înșelasem, era șters de la formatarea paginilor cu texte, de la layout din setări.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...