desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

sâmbătă, 9 ianuarie 2021

Rugăciuni din copilărie

După un timp mi-am regăsit cărticica de rugăciuni de la buna (străbunica mea). În cărticică sunt mai multe rugăciuni copiate de mine dintre rugăciunile bunei când eram mică, care le avea din București. Știu că de obicei dvs și atîția alții, și eu, nu suntem prea impresionați de cele bisericești și suntem mai degrabă credincioși cu inima și nu habotnici sau enoriași cuminți, dar eu, când mi-am găsit cărticica de rugăciuni din clasa I - din 1977 tipărită și rugăciunile scrise mai târziu de mine, copiate de la străbunica, m-am emoționat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...