desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 25 ianuarie 2021

25 ianuarie 2021

25.01.21
Mai am de scris încă 7 concluzii și apoi voi sista scrisul pe blogul meu sau pe facebook, inclusiv a unor notițe legate de ceea ce împroașcă unii oameni răi – chiar asasini – peste mintea mea, ca aceasta. Între timp poate că veți înțelege adevărul și vă veți răzgândi, dvs. sau alții și îmi veți lăsa viața.

Azi spuneau că e foarte simplu ce s-a întâmplat – niște porci și-au bătut joc de mine și apoi, după mai mulți ani de batjocură, s-au unit să mă omoare, așa cum spun ei mereu, pentru a mușamaliza totul. Și astfel, spuneau ei, întreaga lume aplaudă cum e omorât un om perfect curat și nevinovat.

Au început din nou cu aberații politice – cu ideea că ”americanii au tot interesul să o omoare.” Bine, dar nu a greșit nimic.” ”nu are a face, fiindcă îți dai seama dacă s-ar afla adevărul”

Mai înainte spuneau că rușii au fost dintre cei mai vajnici vănători ai mei, deși proștii credeau că eu reprezentam Rusia, deoarece căzuse URSSul și eu eram evident persecutată și chinuită și proștii nu înțelegeau de ce.??

Apoi au intrat în engleză cu ideea că unii au otrăvit mintea oamenilor cu idei fără sens sau semnificație despre politică și de aceea mă omoară. Alții spuneau mai demult că ei nu pot dezamăgi oamenii cu adevărul simplu despre mine – că nu am fost nebună, fiindcă oamenii visează mereu aberații politice de tot felul și cred în cei care îi păcălesc cu așa ceva. Ei spuneau că eu nu pot fi acceptată, fiindcă, deși nu am delir și nu am nici în clin, nici în mânecă cu politica, totuși eu sunt aia despre care vorbesc toți în dispute politice sau la știri. Nu știu, eu niciodată nu am urmărit știrile. Mi s-a povestit doar că i-au păcălit pe proști că am devenit așa ceva din cauza problemelor mele psihice sau mecanismului de identificare, când e invers, nimic nu a fost din cauza psihicului meu, care nici măcar nu e un psihic bolnav.

Unii spuneau azi că ei nu credeau că eu sunt un om cu care să te poți înțelege, deși nimeni nu a încercat să vorbească cu mine. Ideea era că nu puteam fi coruptă să fac ceva rău, nimănui, în ruptul capului. Și că ei credeau că sunt prea marcată de cei care îmi aruncă porcării și amenințări de moarte. În realitate am fost un om calm și împăciuitor și m-aș fi mulțumit cu oricât de puțin în viață, dar ei efectiv nu au lăsat nimic și nicio șansă.

26 ianuarie 2021
ideea e mereu aceeași că oamenii nu au înțeles nici acum că am fost și sunt numai binele și mă omoară crezând minciuni
mai sunt, după părerea mea, 3 axiome legate de dvs:
unu - nu credeți nici măcar că e vorba de o crimă monstruoasă
doi - nu credeți faptul că nu trebuie să fiu omorâtă și de ce
trei - dacă ați înțeles unu și doi - nu puteți să nu mă omorâți sau vă e teamă că altfel v-ar omorî pe dvs.

poate că vă amintiți ideea că epidemia de Covid și vaccinarea au fost montate cu scopul ca eu să fiu omorâtă și totul mușamalizat
este posibil, având în vedere anumite aspecte clare ale realității din ultimii 37 de ani sau modul în care m-au lovit în ultimele luni
v-au mințit, din câte am văzut că scriați și dvs pe facebook, sau din modul în care eram tratată, dar poate că acele lucruri deja au trecut, admit că poate mă înșel în privința dvs.
vă spun adevărul - eu nu am avut delir și nu am și sunt și am fost un om perfect normal, au mințit despre acestea, fără ca eu să fi avut șansa să dovedesc nimic, fiind izolată, exact cum spunea tata
m-au închis și izolat din 1984 și torturat totodată, puteam dovedi totul, fiind un om inteligent, dar ei cred că eu sunt proastă
nu am avut niciodată productivitate, nici psihotică și nici în povestirea trecutului meu, ci am fost mereu pasivă, ceilalți atacându-mă
unii spun adevărul că nu am lovit pe nimeni, dar unii oameni m-au lovit și în acest fel s-au lovit pe ei înșiși, ca și cum loveau într-un zid, deși nimeni nu i-a obligat să îmi facă răul și nu aveau motiv
nu am avut tendința să povestesc trecutul, am fost un om foarte echilibrat, dar a trebuit să povestesc totul din cauza faptului că mă otrăveau și mai erau încă câteva motive urgente
din păcate m-au împiedicat cu forța să termin totul mai repede, că altfel ați fi văzut că nici măcar nu mai scriu ceva pe internet, așa cum se va întâmpla în curând, definitiv, fiindcă mai am foarte puțin și termin de scris tot adevărul în viață nu am avut greșeli și am fost un om foarte bun, nu am fost sursa niciunui rău și veți vedea clar că eu sunt pasivă, tăcută, legată de stâlp și nevinovată - doar cu gânduri de frumos și bine - și ceilalți aruncă pietre, lovesc izolează inuman și omoară - un om lipsit de apărare și curat și bun - așa a fost mereu, clar înainte să scriu adevărul dar și apoi, dar abia cum termin în sfârșit, fără rezultat, adevărul de scris, fiindcă toți vor tot să mor ca și înainte, din păcate

Am întrebat de ce mă omoară și se poartă așa monstruos cu toții, au răspuns că
deși închisă într-o cușcă transparentă și izolată și torturată de la 13 ani,
”i-au păcălit pe toți oamenii că tu (adică eu) indiferent de orice, minți, și tu de fapt, indiferent de orice, spui adevărul”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...