desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

sâmbătă, 16 ianuarie 2021

16 ianuarie 2021

16 ianuarie
Nu știu dacă e cancer, dar, de ieri așa au început ei să spună și peste mintea mea, inclusiv în germană. Au mai spus și mai demult, cum am povestit, când am fost în 2018 la Urgență că nu urinam și m-au maltratat cu perdeaua trasă în jurul patului, ca și cum nu puteau să pună sonda urinară, dar de fapt o puneau în alt loc și eu urlam de durere. Unii spuneau că trebuie să mușamalizeze totul și să mă omoare, că așa vor toți. Unii au intrat că e cancer de acum câțiva ani și cu ideea că trebuie ca medicii să mă salveze, dar acum toți spun că nimeni nu mă vrea, deși sunt binele, cum au spus de fapt de mult timp toți.
Ei spuneau, cum am povestit de mult, că proștii mint despre mine și că eu am fost ”ținută” între nebuni și proști, care îi omoară pe cei normali, invariabil.
Am povestit despre verișoarele mele, că ambele aveau burtă, și părea că ambele erau îngrășate și otrăvite, cum am fost și eu. Verișoara primară a fost tratată cu colonoscopie și proceduri de tratare a colonului și a fost acceptată în societate tot timpul și de la început. unii intrau cu ideea că e foarte rău să ai un nebun - adică pe mine - în familie, vrând să insinueze că rudele mele de la Sibiu (?) aruncă răul asupra mea, crezând că eu eram de vină de ceva. Nu am fost.
Și medicul Horațiu Teodorescu m-a respins și s-a purtat ciudat cu mine. Au intrat și atunci el sau alții peste mintea mea cu ideea că am cancer și nimeni nu vrea să se bage. La el am fost la clinica Provita. El a spus inițial că îmi face colonoscopie dacă medicul psihiatru acceptă (??) dar apoi s-a răzgândit și s-a purtat ciudat, și chiar privea ciudat de sub mască.
Ei m-au bătut mult la cap ieri că după moartea mea rudele mele vor fi ele făcute ciulama - ceea ce nu trebuie și probabil e o minciună.
Ei spun că povestea mea e incredibilă și se pare că oamenii dau vina pe victimă, ca în teoriile psihologice și ei au spus mereu că trebuie să mor și de aceea i-au păcălit pe oameni că sunt nebună, proastă și rea. Adevărul, spuneau ei ca și mine, e că eu nici măcar nu am contribuit prin fapte, gânduri sau fel de a fi la ura lumii asupra mea și la faptul că m-au respins de moarte și ei doar omoară un om foarte sărac și singur, o femeie șchioapă, ținută într-o cușcă. Nici faptul de a spune tot adevărul din 2013 nu a agravat deloc sau declanșat cruzimea asupra mea. Cu alte cuvinte, nu am căutat-o cu lumânarea și nu mi-am făcut-o cu mâna mea
ei spun, ca întodeauna, că e vorba de omorârea unui om total nevinovat

o grămadă de oameni omoară un om absolut singur și idioții cred că acel om e nebun sau vinovat, în mod ilogic
toți oamenii singuri sunt omorâți - da, cam așa ceva, fie direct, fie indirect
ei spun că ura lor s-a transformat în scârbă, deși nu era niciun motiv să fie scârbiți, repet, chiar am fost mereu perfecțiunea, dar ei mereu au spus că sunt foarte scârbiți, deși eram izolată și, logic, nu știau nimic despre mine
ei spun din nou că i-au mințit pe toți în cele mai mici detalii, ca să mă omoare

Am omis să povestesc un detaliu insignifiant în lunile trecute că, ultima oară când am fost în oraș la librăria Mihai Eminescu, una dintre vânzătoare părea că mă chinuiește, lovindu-mi creierul foarte puternic de două ori, exact în momentul în care eu îi întorceam spatele.
Durerea și amețeala au fost puternice, dar nu știu dacă ea e de vină, fiindcă afară, la intrarea în magazin era plantat un bărbat care părea nebun, fixat acolo exact când am ajuns eu. Ulterior el s-a deplasat către coloane, unde am mers și eu, fiindcă era acolo un scaun pe care să mă odihnesc - s-a așezat și el și tot nebun părea și fuma o țigară
m-am gândit că poate el m-a chinuit cerebral atunci, sau el în combinație cu femeia aceea, fiindcă eu nu știu cum f_t ei și nici nu am făcut ceva rău vreodată

iar au intrat cei cu ideea că ”cine-ar fi crezut că acest om e”... geniu parcă vor să spună, din nou - dar e total greșit, fiindcă, chiar dacă eu nu sunt geniu, totuși ei insinuează că, nefiind geniu eu, era normal să mă omoare și că dacă ar fi știut ce sunt (cum?!) nu m-ar fi omorât
eu vă spun adevărul - nu e bine ca omul nevinovat să fie omorât, niciodată, chiar dacă nu e geniu, și niciodată un om nu trebuie omorât de dragul altora
ei au spus de multe ori că ei mă omoară fiindcă viața mea nu face doi bani și ei vor să mușamalizeze adevărul despre viața unor oameni importanți care au greșit față de mine
eu nu știu la ce se referă, dar vă spun adevărul că e greșit să gândească așa
viața mea absolut sigur nu dăunează nimănui, nu au motiv să vrea moartea mea, cum au spus mereu

Au zis din nou că proștii au fost păcăliți că eu sunt omorâtă din rațiuni politice, findcă pentru ei asta pare cu sens.
Iar dvs. credeți poate că această idee, ca și altele, este indusă sau creată de inconștientul meu sau de boala mea psihică, când, de fapt, este vorba de ei, nu de mine.
Nu ai dreptate, Cristina, zice acum unul dintre ei - care o imită pe verișoara mea de la Sibiu - vedeți deci, că nu are sens, ce voia să spună el că nu am dreptate? ce? faptul că nu sunt idei produse de mine, ci de alții? De unde știe el sau ea?
Vă spun adevărul - am avut dreptate întotdeauna, pe lângă faptul că am spus mereu adevărul.

azi a fost rău toată ziua și nu am putut scrie mai departe - dacă terminam ar fi fost mult mai bine
acum notez câteva din gândurile lor, după care nu mai spun nimic, orice ar zice ei,
la fel nu aș fi mai spus nimic dacă mă lăsau să termin concluziile și ar fi fost totul bine, dar nu m-au lăsat să scriu
ei spun că m-aș fi vindedat de cancer dacă ei nu m-ar fi chinuit și lovit mereu - inclusiv otrăvit, spun eu
ei spun că eu sunt omorâtă fiindcă absolut tot ce am spus e adevărat, dar că oamenii nu au înțeles că sunt și am fost numai binele și că sunt un om extrem de inteligent și bun
ei spun că nimeni nu are voie să vorbească cu mine cu respect și normal, așa cum se vorbește numai cu oamenii normali și cum vorbesc eu
ei spun că proștii cred sau au crezut că e o vorba de o poveste țesută de ruși sau alții și de fapt nu e poveste, e adevărul
iar au intrat ticăloșii cu ideea că proștii vor să mă bage la sanatoriu
în engleză, cel mai adesea, ei spun că oamenii mă omoară fiindcă nu pot să mă vadă așa cum sunt în realitate - posibil

ei spun că e foarte simplu - unii oameni răi au inventat că eu sunt altceva decât sunt și mă omoară fiindcă proștii asta cred și ei nu vor să își retragă minciunile
eu v-am rugat pe dvs în genunchi de mult timp să îmi lăsați viața, dar probabil că nu ați înțeles că tot ce am spus eu a fost mereu adevărul

au început iar cu aberații - că eu sunt o schiloadă împuțită și că trebuie să mă omoare pentru onoarea tuturor caselor regale din lume
probabil au inventat acest gen de idei delirante pentru ca proștii să creadă că eu sunt vulgară, proastă, orgolioasă etc.
oricum, asta se potrivește cu delirul lor despre Dumnezeu, fiindcă s-a spus că liderii politici au fost unși de Dumnezeu
Din nou aceeași propoziție - că mie mi-au făcut atât de mult rău, încât nici oamenii cei mai buni nu pot crede adevărul
și că proștii cred că eu am trăit într-o lume de fantasme

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...