desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

sâmbătă, 30 ianuarie 2021

30.01.21- 31.01.21

ideea e că cei proști nu îi respectă pe cei slabi, adică singuri, bolnavi, săraci, buni, femei - niciodată și cred și respectă numai pe cei care le sunt impuși cu forța - adică opusul meu - și huiduie și batjocoresc dacă cumva cineva spune fabule sau morala sau adevărul nud, ca în ceea ce am spus eu acum - fiindcă se simt jigniți dacă cineva spune adevărul, mereu, fiindcă sunt suspicioși, chiar dacă nimeni nu îi atacă pe ei și nu se referă la ei
eu nici măcar nu știam că cineva mă urmărește, că altfel aveam grijă să nu îi jignesc pe cei proști, am spus numai adevărul întâmplător
totuși sunt unii care spun că de fapt oamenii - adică proștii - cred totul invers decât e realitatea și decât a fost și că dacă s-ar trezi la realitate nu m-ar omorî ???? Dacă...

m-am trezit noaptea și mi-e tare rău și extrem de sete - apa e sigur otrăvită
ei spun că e evident că am dreptate
dar că, în scopul omorârii mele, au îndobitocit întreaga omenire
păcat, eram perfecțiunea
nu trebuiau să mă omoare, dar nu vă pot convinge
iar au intrat și nebunii cu fertich, ei spuneau că astfel i-au păcălit pe nemți de exemplu, dar și pe toți proștii

30 ianuarie 2021
ei spuneau aseară că e cea mai jegoasă crimă din istorie
ei spuneau că sunt omorâtă de asasini plătiți și că ei își întemeiază crima asupra mea numai pe minciună și pe câteva grăunțe de adevăr, pe care le-au interpretat greșit
ei spun că greșelile mele au fost foarte mici - eu spun că deloc - și că eu am fost lovită de milioane de ori mai mult decât ceea ce am greșit
eu spun că am fost perfectă, tot ceea ce am povestit e adevărul, din 1984 era totul clar de moarte
ei spun că familia mea și ceilalți neagă total adevărul, iar eu nu sunt crezută de nimeni, așa cum îmi spuneau în copilărie
citiți totul cu atenție - tot ce am spus e adevărul curat, e absolut imposibil să mă fi înșelat, inclusiv despre părinți e adevărul, poate că v-au mințit, era clar crimă și eu nu înțelegeam de ce - nu aveam cum să fi inventat, dacă aș fi avut dreptul la muncă și mai ales la studii aș fi reușit creație intelectuală oarecare - specifică mie - și ați fi înțeles că aveam un suflet foarte frumos și gândire solidă, de încredere, de asemenea natură, încât era imposibil să mă fi înșelat
ei au spus azi că au găsit doar câteva fire de greșeală, de fapt slăbiciune a gândirii în întreg trecutul meu și unii se bazează pe acele lucruri, deși restul era perfect
greșeala era că la un moment dat, după tentativa de sinucidere, l-am urât pe profesorul Z, dar în realitate nu era decât o greșeală mică, datorată unor factori obiectivi - ceea ce am povestit despre el e adevărul, dar, mi se spune, el sau alții mint despre el
el de ce, când ieșea în calea mea la facultate, se uita bizar sau reacționa ciudat în fața mea, deși eu niciodată nu m-am gândit la el - chiar dacă m-aș fi gândit, nu avea de ce să reacționeze așa, înseamnă că interpretase ceva greșit
acea ură de fapt justificată a fost, spun ei, singura mea greșeală o viață întreagă, fiindcă atunci eram încă tânără și nu puteam avea obiectivitatea și răceala fără cusur a maturității, dar a fost ceva ce a durat puțin timp și foarte demult deja
totuși, spun ei, am fost otrăvită încă din anii 2000 (poate înainte să fi fost acele gânduri de așa zisă ură față de Z)
totuși, spun eu, tot ce am povestit e adevărul și este adevărul încă din 1984 - citiți cu atenție, era crimă și ceva de moarte încă de când aveam 13 ani

ei spun că oamenii pur și simplu se distrează pe seama omorârii mele, deși eu într-adevăr nu am avut nicio greșeală ???
ei spun că nu pot să mintă că mi-au absolvit greșelile, fiindcă nu am avut nicio greșeală !!!!
totodată au spus că nu pot să recunoască că am dreptate, fiindcă niște oameni importanți - spuneau ei mai demult - au mințit despre mine și eu trebuie să mor pentru minciunile lor despre mine (asta au spus mereu)

Ai înțeles? spun ei mereu. Trebuie toți distruși.???? Nu trebuie nimeni distrus, sunt nebuni.
ei spun că vor să îi distrugă pe toți cei care au înțeles ceva adevărat despre mine și eu trebuie să mă sinucid - așa vor toți ???

este aproape februarie și edilii încă nu au strâns decorațiunile de Crăciun
ei spun că mama mea e un om prea monstruos și lumea o crede, iar eu sunt un om perfect bun și pur și oamenii nu pot crede asemenea extreme și mama i-a păcălit pe toți
știam asta de la început, din 1984 și am realizat că idioții vor ajunge să creadă că eram bolnavă psihic și nu am avut niciodată intenția să spun adevărul, dar totuși ei au hotărât să mă otrăvească și să mă omoare - totul e adevărat (și nu numai otrăvirea) - deci m-au forțat să spun tot adevărul
este foarte posibil ca dvs să fiți încrâncenați împotriva mea fiindcă ați fost îndoctrinați că sunt nebună - eu pot scrie o sută de ani despre numeroasele variante de boală psihică ce le-au putut inventa unii ca să vă păcălească - este posibil ca ei să nu fi vrut răul conștient, ci chiar să fi crezut sincer că eu eram nebună și că mă autoînșelam despre adevăr
dn păcate, colegii și profesorii mei psihologi și medicul de familie au spus că nu am dreptul la studii superioare, inclusiv postuniversitare, sau de educare continuă a adulților, și nici la muncă, căci altfel ați fi văzut cu certitudine că eram prea inteligentă și obiectivă și cu sufletul foarte frumos și bun, deci era absolut imposibil să mă înșel asupra mamei sau restului vieții mele - ați fi văzut că eram chiar un om perfect, în mod sigur - și absolut cert inteligentă, astfel încât nu era posibil să fabulez sau să interpretez greșit ceva, chiar dacă în mod obiectiv sunt tratată drept idioată
este posibil ca mama să se fi autoînșelat, sau să fi fost parțial îndoctrinată, eu nu știu sigur cât de departe merg cruzimea și ura ei, uneori eram șocată - dar știu sigur că ea era în legătură cu vecinii mei răi, cu gărzile din spitalul de psihiatrie, cu diferiți nebuni politici etc., în timp ce eu eram izolată de mică, eu sigur o iertasem mereu și ea tot era plină de ură, cei mai mulți spuneau că ea e doar un instrument, un călău, dar asta nu schimbă realitatea cu nimic

n ceea ce am notat zilele trecute s-a strecurat o eroare, pe care am mai făcut-o aidoma: ei spuneau că nașul meu a fost un pedofil împuțit și eu am notat atunci, ca și acum, pederast împuțit, din greșeală.
Din păcate cam au dreptate, adică ei vor să spună că eu am greșit arureolându-l pe el cu dragoste curată și recunoștință - și totuși a adevărat că a fost singurul om mai bun, alături de tata în copilărie, din viața mea. Și un bun educator.
În noaptea asta m-au trezit iar și ideea e că, din păcate, oamenii au luat hotărârea să mă omoare, în loc să mă salveze - eu mă gândesc că au fost îndobitociți că sunt ceva rău fiindcă am suferit mult, dar eu am același suflet bun și curat - nimic negru din cauza suferinței sau impur din cauza păcatelor altora - v-au păcălit!
e vorba de ceea ce spuneau unii că eu sunt un fel de dumnezeu și proștii cred că sunt ceva dăunător și trebuie să mă omoare și absolut sigur nu e așa,nu trebuie să mă omoare și nici să continue să tortureze
este ceva monstruos, am rugat în genunchi de mii de ori direct sau indirect, să nu fiu omorâtă, și nu vreți, pur și simplu numai fiindcă ați fost mințiți că așa trebuie și e greșit - eu am fost izolată, izolarea după peste 35 de ani de izolare omoară - ați fi putut așa simplu să mă acceptați cât de puțin, dar nu ați vrut, ei spun că v-au păcălit oameni în care aveți încredere, dar de fapt nu trebuie să mă omorâți, nu realizați ce monstruos este!

azi, 31 ianuarie 2021
e tare trist, sunt deja aproape 37 de ani de izolare, nu mai pot îndura, am făcut tot posibilul și toți m-au respins și deci vor să mor
am întrebat mereu, mereu, fiindcă nu era niciun motiv
ei chiar asta răspund mereu - că nu era niciun motiv, dar au mințit toți și minciuna e mai importantă pentru ei decât adevărul, ei vor să mor pentru minciunile despre mine, pe care nici nu le cunosc
mi s-a spus ceva de genul că oamenii au fost chestionați despre mine și au inventat lucruri care nu au existat
Cum? de ce pe mine nu mă întreba nimeni, dar pe ei îi întreba despre mine? Nu pot crede.
ei spun că nimeni nu are încredere în cei băgați la balamuc ???!

ei explică acum ceva ce au spus mai demult - pe scurt ceea ce spunea mama că părinții au voie să își omoare copiii dacă nu îi vor -???
ei spun că inițial, persoana tânără e închisă la psihiatrie pe baza unor minciuni
ulterior, regulamentul e ca omul să fie supravegheat și călăii și supraveghetorii mint în continuare, chiar dacă victima nu are nici măcar greșeli de gândire, chiar dacă nimeni nu întreabă victima și nimeni nu vorbește cu ea
în felul acesta omul e complet izolat și omorât peste mai mulți ani, datorită minciunilor de fapt
?????
ei spuneau că așa se petrec aceste crime
eu nu știam și nu bănuiam
totuși, chiar am fost perfecțiunea

ei se miră că eu, având 50 de ani, abia acum cred parțial, nici în totalitate, că pe mine m-au respins și chinuit întreaga viață în urma minciunilor unor oameni răi despre mine - ei spuneau că eu sunt așa naivă și neștiutoare fiindcă am fost un om foarte bun și pur
da, dar am fost un om inteligent și numai proștii mint ca să omoare un om capabil și bun - nu aveam cum să cred așa ceva, fiindcă nu înțelegeam prostia lumii
cred că ei nu au înțeles - eu chiar nu am avut chiar nicio greșeală și niciun defect și m-au masacrat monstruos toată viața și mama mințea de la început cu ideea că mă va omorî, eram binele desăvârșit, am crezut că mă vor accepta pentru ceea ce eram, restul lumii, din moment ce mama mă ura fără motiv

ei spun că îmi caută greșelile cu de-amănuntul și cu lumânarea, pentru a justifica faptul că m-au ținut izolată și închisă și în tortură și otravă toată viața !!!
tot ei au spus adesea că nu se poate să nu fi greșit ceva în 50 de ani - iar cei care au înțeles că nu am greșit absolut nimic se miră cum poate să existe asemenea om!!?
nu aveam cum să greșesc, era exclus, eram prea inteligentă ca să fi greșit ceva
problema care rămâne, singura probabil, e că voi credeți pe mama mea, care era cu adevărat un monstru - și nu pe mine, care am fost puritatea și aș fi știtu să comunic cu oamenii, dar nu am avut nicio șansă sau ocazie - presupun că nu ați înțeles, chiar am fost un om inteligent, dar nu m-au lăsat să fi scris ceva de exemplu, că ați fi înțeles - eram clar un om bun și curat și era exclus să mint sau delirez încontinuu despre mama - dacă ați fi cunoscut intelectul meu ați fi înțeles imediat că numai ce am spus eu e adevărul și mama minte, fapt pentru care m-a ținut în casă și torturat viața toată, singură fiind, exact cum spunea de la început
ei zic că nimeni nu trebuie să justifice nimic, fiindcă de fapt au mințit și nu recunosc adevărul clar spus de mine și nimeni nu e lăsat să mă vadă de zeci de ani, pentru a fi totul mușamalizat

ei zic că toți fac tot posibilul zilnic să mă distrugă, să mă lovească și nimeni nu are interesul să îmi fie bine - dar unii proști așa credeau ???

ei zic din nou că oamenii au comis o crimă monstruoasă și vor să mă omoare ca să mușamalizeze adevărul
mai spun că psihiatria însemană să fii tratat invers față de ceea ce ești - și că e simplu, eu o aveam doar pe Luiza și ne-au închis pe amândouă
ei zic acum că au inventat milioane de minciuni... ca să îmi facă rău și să iasă basma curată și proștii cred că eu am greșit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...