desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

joi, 21 ianuarie 2021

21.01.21

Spicuiesc din ultimele idei peste mintea mea -
”Poporul te-a condamnat la moarte fără nicio greșeală și pur și simplu nu vor să recunoască adevărul”
”nu putem accepta superioritatea ta (intelectuală)?? și de aceea mori”
azi și zilele trecute sete înfiorătoare încontinuu și degeaba beau apă, e la fel - dacă cumva sunt otrăvită cu apa băută, fiindcă nu mai mănânc, nu știu. Mama spunea că voi muri de ste.

Ei spun că i-au păcălit pe oameni că e delir faptul că sunt otrăvită, deși am fost cu adevărat, nu știu dacă și acum. A trebuit să nu mai mănânc, fiindcă mi se umflau rău picioarele, mi-era tare rău cerebral, nu mai puteam face nimic. O altă idee prostească e că mi-e sete din cauza multelor medicamente luate, ceea ce nu pare adevărat, mult timp nu mi-a fost. Scaunul a fost extrem de urât mirositor, nu știu dacă e doar ciroză.

La supermarketul Penny de la teiul Doamnei am cumpărat o jumate de litru de Fanta de portocale, fiindu-mi foarte sete. Am stat la coadă și o femeie în vârstă din fața mea a râs de faptul că am stat la coadă doar pentru un suc și nu am trecut în față. În viață am stat de multe ori la cozi, dar nu am trecut în față. Totuși unii se purtau urât și mă admonestau, fiindcă li se părea că trec peste rând, sau doar așa, pentru a mă irita, dar eu eram mereu calmă.

”numai oamenii buni ajung în situația ta și numai ei se pot ”ridica” ?? deasupra celorlalți.”

Sunt obsedați de ideea de a mă omorî, ca să nu răsufle nimic despre cum m-au torturat și prejudiciat în trecut. Dar totodată ei omoară cu adevărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...