desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 3 ianuarie 2021

3 ianuarie 2021, noaptea

Abia a început anul și iar s-au exacerbat relele: mai înainte au fost niște zile în care nu am fost otrăvită sau pur și simplu nu am mai avut sete deloc și totul era bine - apoi, chiar dinainte de Anul Nou, a început să îmi fie iar sete înfiorătoare. Acum cerul gurii îmi este uscat, ca și gâtul și chiar zdrelit și mi-e sete încontinuu și am băut foarte multe sticle de 2 litri în ultimele zile.

În plus, odată ce a început setea, chiar înainte să beau multă apă, am început să fiu umflată chiar rău - mai mult în noaptea de Anul Nou - la piciorul drept, mai ales gamba și glezna, ceea ce mi s-a întâmplat în mod puternic numai de vreo 2-3 ori de când sunt în Voluntari, adică de 2 ani și jumătate. Nu am mai făcut poze. Totodată sete monstruoasă și presiune pe creier și amețeală. Mirosul extrem de puternic și oribil al materiilor fecale. Poate e iar otravă...

În același timp mi-a venit ciclul menstrual în noaptea de Anul Nou, ciclu care s-a terminat, așa cum am povestit, primăvara trecută. Au mai fost câteva picături luna trecută, dar zilele acestea a curs mult sânge. Unii au intrat cu ideea că era absolut necesar să am ciclu zilele acestea, alții cu ideea că vor încerca să producă un accident vascular cerebral, idee veche de a lor.
De asemenea, amorțeli ale degetelor de două nopți, după ce nu au mai fost de mai multe zile deloc.
În noaptea de Anul Nou sau cu o noapte înainte/după m-au frecat în somn, sunt foarte tristă.
Au intrat niște ticăloși peste mintea mea cu ideea că oamenilor li s-a spus că eu m-am masturbat (??! ce naiba, sunt nebuni?!, cine?, cui?) - ceea ce nu s-a întâmplat de fapt niciodată, nici măcar atunci cu radioul în 2005 și niciodată înainte sau după și nici măcar nu am avut tendința să mă frec. Pentru numele lui Dumnezeu, am fost un om inteligent și se poate încă schița profilul meu intelectual - era imposibil să am interesul să mă frec sau să mă masturbez, era total imposibil să am pofte sau scopuri de plăcere sexuală în viață.

ei spun că mulți pacienți psihiatrici sunt închiși la spital cu pretextul că se masturbează, dar probabil că vă dați seama că cei inteligenți nu ar face așa ceva
ei spun că eu sunt un om fără pată, aruncat în fundul infernului
eu nici măcar nu am bănuit așa ceva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...