desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 29 ianuarie 2021

29.01.21

Cineva a avansat ipoteza că oamenii cărora m-am plâns că sunt otrăvită fiind nevinovată, de atâția ani, pur și simplu erau opaci, fiindcă nu credeau adevărul, părându-li-se a priori că eu mint sau că nu există așa ceva, deși aveam dovezile a diverse otrăvuri - vezi povestea cu cârpa de exemplu - și era evident că nimeni nu vorbea cu mine deloc, cum am explicat. ???
acum ei zic că e ciroză (gravă) și că pare puțin ciudat la vârsta mea din moment ce nu am consumat deloc alcool ??? Bine, dar am explicat că eram otrăvită și că nu voiam să fiu otrăvită și nu meritam așa ceva, fiind numai binele

ei spun din nou că mă omoară la fel cum l-au omorât pe tata

despre prietenii mei de pe facebook ei spun că nu au deloc încredere în mine, fiindcă ei cred în niște oameni care vor să mă omoare
mai spun că ei sunt oameni obișnuiți și în viața lor e improbabil să existe lucruri așa monstruoase cum ar fi ura mamei, care se și ascunde și apare rar, în rest părând a fi paranoia mea - deci ei asta cred, că mama mea e un om normal și bun, când de fapt tot ce am povestit e adevărul - la fel probabil și cu celelalte lucruri adevărate despre cum sunt omorâtă - chipurile din acest motiv - lipsa lor de credință în realitate - ei mă omoară indirect, împreună cu ceilalți, în timp ce pentru mine singurul rost al vieții este făcutul patului?
ei mai spuneau că pentru mama rostul vieții e omorârea mea, că de fapt și ea a fost păcălită???

ei spun din nou că oamenii toți cred că eu sunt altceva decât sunt ???? ce?

alții spun că s-au chinuit 16 ani să distrugă un geniu bun și cuminte, adică pe mine - eu nu cred că am fost geniu, dar am fost foarte inteligentă și ei mă tratează mereu ca și cum nu aș avea cap deloc

ei spun că eu sunt tot ce poate fi mai curat și mai pur și oamenii cred invers, deși nimeni nu mă cunoaște

abia acum am înțeles ce vor să spună - că eu aș fi privită de necunoscuți drept ceva rău sau murdar, din simplul motiv că mi s-au întâmplat lucruri rele, inclusiv otrava - și de fapt eu am fost obligată să spun adevărul și oricum nimeni nu a fost cu mine toată viața

ei spun că faptul că absolut tot ce am povestit eu e adevărat în cele mai mici detalii li se pare o ”monstruozitate” ???
ei spun că dvs. și în general proștii și idioții, deși nu știu nimic despre mine, sunt de bună credință când nu cred adevărul sau cred că eu aș fi nebună, sau rea și proastă sau mincinoasă sau că am fost condamnată drept la moarte ??? ei spun că eu mă voi sinucide, fiindcă oamenii au mers mult prea departe cu minciuna și nimeni nu vrea să recunoască adevărul sau să mă accepte
ei au recunoscut adesea că eu am fost un om excepțional de bun și frumos (ca gândire și suflet) dar lumea crede că le merge rău fiindcă am fost nebună și de fapt nu am fost nebună niciodată
unii se miră că am spus adevărul, fiindcă ei consideră că din această cauză sunt omorâtă, dar de fapt nu am avut ce face și am tăcut degeaba zeci de ani, că tot nu mă acceptau și tot mă omorau în mod clar - chiar și otrava e de mulți ani și izolarea de moarte
ei joacă și acum teatru pentru proști că eu aș fi nebună că scriu adevărul - mai e foarte puțin - și repetă mereu vorbe idioate gen ”nu au ce să îi facă”, fiindcă i-au păcălit pe proști că sunt nebună

ei spun că le-au arătat oamenilor tot adevărul și ei tot nu cred ?????
Și că oamenii au creat un cult al porcilor și al minciunii ???
Nu știu la ce se referă.
ei zic că nașul meu era un pedofil împuțit și că eu, citind Singur pe lume, am crezut că el era un om bun și milostiv și l-am privit printr-un filtru pozitiv - posibil, era pedofil împuțit, dar a fost și un educator bun și eu nu am avut pe nimeni altcineva de ajutor toată viața.
unii ziceau că tata a spus adevărul despre mine înainte să moară, dar nimeni nu l-a crezut

Ei întotdeauna (?) au făcut la fel, mi se spune, au pus deasupra binelui răul și deasupra adevărului minciuna.
???? Cine, cum întotdeauna? Ce?
ei spun că totul e din cauza profesorului Zăgrean, că, dacă nu exista el în viața mea, eu nu aș fi fost omorâtă ?????
eu nu cred așa ceva, dar ei spun că profesorul respectiv a mințit despre mine (?? ce?) și că, pe baza minciunilor lui, unii mă omoară.?????
în limba engleză ei spun că toată lumea a mințit despre mine ca să fiu omorâtă (everybody did the same etc.)
tot timpul intră cu ideea - ”Săraca, nici acum nu a înțeles”. Totuși nu am fost niciodată proastă, ce vrea să spună?
ei spun că eu am fost un om extrem de pur și de aceea proștii au crezut că eram proastă

ei întreabă - ce este această femeie încât nici cei mai mari specialiști în boli mintale (?) nu pot să o doboare, să o radă etc.???!!
????
este adevărul absolut despre sine și despre restul lumii
da, e adevărat, răspund eu, nu mi-am asumat niciodată riscul să cred ceva ce nu știam sigur despre nimic, nici despre mine, toată viața
dar de ce să mă radă etc. întreb eu
fiindcă, spun porcii, așa e necesar pentru bunul mers al lucrurilor, ca oamenii victime nevinovate să moară pentru minciunile celor aflați la putere și răul trebuie mușamalizat prin uciderea celor nevinovați
???!!!! NU SUNT DE ACORD

ei spun că toți proștii (??cine?) cred că eu sunt ceva rău și eu sunt de fapt tot ce e bun
bine, dar, spun eu, de unde știu ei că eu sunt ceva rău, din moment ce am fost sigur-sigur izolată toată viața?
ei de data asta mi-au răspuns, ceea ce e extrem de rar: ”tu nu ai înțeles ce mare e ticăloșia lumii - ei toți mint despre tine”, deși ești singură, mint că tu vorbești sau gândești altceva (sau interpretează fals trecutul îndepărtat sau ceea ce ești tu etc)
????
vă spun adevărul, am stat în genunchi în fața dvs., cerșind mila, fiind singură deja de aproape 37 de ani, dar niciodată nu am luat-o razna să cred că am vreo relație cu dvs. din moment ce eram singură
ei spun din nou că ei toți (cine?) îmi sapă cu toții mormântul
eu nu am avut nici în gând relație cu nimeni, aceștia doar aruncă idei peste mintea mea, dar nu mi-au răspuns deloc, sau numai de mai puțin de 10 ori în 10 ani

Pe 26 ianuarie 2021, în fața tabloului cu șatra de deasupra patului:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...