desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

sâmbătă, 23 ianuarie 2021

23.01.21 - 24.01.21 - 25 ianuarie

Pe drum erau niște oameni sărmani, care povesteau despre efectele internării cu covid, ieșind ei și mai bolnavi din spital și părea adevărat - după cum arăta omul acela, solid și mergând greu în baston - și eu am mai auzit sau văzut așa ceva la asistenta mea de la psihiatrie, care a fost internată și s-a umflat - multe edeme, din cauza tratamentului. Poate acesta e efectul normal al tratamentului.
Undeva în apropiere, sau în tramvai, era lipit un bilet cu ideea ”jos dictatura medicală”.

ce am observat în ultimele zile,chiar luni -
prea multă risipă de alimente, cum nu am mai văzut, în zona în care locuiesc și mă deplasez - Voluntari- Moșilor : tone de mâncare și produse alimentare diferite, inclusiv multe semipreparate de toate felurile îmbâcsesc magazinele, fiind și mai ieftine ca odinioară, deși oamenii nu au muncit ca înainte, datorită covid - de fapt, din câte știu, comerțul și turismul au avut de suferit.

situația persistă de mai mult timp, lumea nu prea cumpără, magazinele sunt ghiftuite - probabil ajung la animale domestice sau la săraci, dacă cineva se mai gândește la ei, dacă mai există
chiar și pânzeturile - produse textile, destul de multe și acceptabile la 15-20 de lei.
eu îmi amintesc cum pe Moșilor odată, în fața mea, unii luau fără bani produsele dorite, și strâmbau din nas dacă vânzătorul cerea bani, în urmă cu câțiva ani, poate ca să își bată joc de mine.

este asemănător cu Roma imperială care împărțea tuturor cetățenilor și grâul venit ca tribut din Egipt. Politica de dumping?
Zilele trecute pe stradă mai mulți oameni s-au purtat ciudat cu mine, au rostit cuvinte legate de viața mea, s-ar putea să creadă minciuni despre mine, așa cum mi s-a spus mereu.

Dacă sunt nebună, spun ei, atunci prin ce simptom, faptă sau defect am deranjat sau deranjez eu oamenii?
ei spun că eu sunt cu adevărat omorâtă, dar proștii nu pot vedea adevărul
pe stradă, azi, 24 ianuarie 2020, niște copii făceau fițe față de mine - căci și copiii fac fițe, își bat joc, de mult timp. Mi se spune iar că absolut toți au fost mințiți în cele mai mici detalii - eu fiind singură mereu!

ei spun din nou că eu sunt cu adevărat cel mai bun om și unul dintre cei de valoare, dar mă omoară cu toții pentru a apăra reputația față de proști a unora dintre ei. Păcat, nu știu la ce se referă. Deci reputația bazată pe ură și minciună și crimă nedreaptă...
ei spuneau că, inițial, eu am fost băgată la balamuc fiindcă eram dovada vie despre faptele rele și minciunile unora(?) Bine, dar eu nu aveam nicio tendință de a povesti cuiva lucrurile prin care trecusem, fiindcă eram un om foarte bun și inteligent, deci în mod sigur mi-aș fi văzut în mod serios de studiu, care îmi plăcea enorm, sau de muncă, era exclus să povestesc cuiva, de exemplu Luizei, că pe altcineva nu am avut toată viața mai apropiat - să povestesc despre Z de pildă - ce rost avea?

25.01.21
ei spun că problema nu sunt eu, ci ura fără niciun motiv a oamenilor față de mine, deși, spun ei, eu am suferit în 50 de ani mai mult decât toți oamenii ceilalți de pe pământ
e adevărat, am suferit real, din cauza unor lucruri reale, aproape 37 de ani zi de zi - ei spun că așa mult și încontinuu foarte puțini sau nimeni nu a suferit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...