desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 26 noiembrie 2013

DE CE?

Şi în definitiv de ce să nu triumfe binele şi adevărul oamenilor?
Am aşteptat şi suferit 30 de ani fără greşeală, fără păcat, păstrându-mi sufletul şi trupul neîntinate.
De ce să nu fie o excepţie de dreptate în cazul meu, într-o lume nedreaptă?
Citiţi tot ce am scris şi spuneţi-mi de ce şi dacă nu am dreptate.
Vă daţi seama de suferinţa morală în care stau zi şi noapte fără nicio vină? Când toţi spun că nu e decât un abuz al stăpânirii împotriva mea de când eram copil şi îmi vor moartea şi ascunderea adevărului aşa cum au făcut toţi ticăloşii în toate epocile istorice? Citiţi literatură sau filozofie şi veţi vedea că mereu a fost aşa. Dar nu aveţi milă deloc? Numai fiindcă am fost un om bun, eu să nu am dreptul deloc la viaţă?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...