desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 3 august 2016

3 August 2016

Terminasem de scris acum două zile tot adevărul despre blocul doi din viața mea și eram mulțumită. Dar ieri m-au masacrat monstruos sexual și cerebral, abia am adormit. Mama a făcut o boală contagioasă și acum se chinuiește cu virusul varicelă-zoster. Bine că mai am puțin și mor. Avusesem ciclu menstrual și m-au masacrat din nou sexual, cum au făcut mereu când aveam ciclu în ultimii 6 ani poate, deși am fost mereu un om normal, chiar dacă m-au izolat cu forța și meritam să mă lase în pace, să pot crește ca personalitate în societate. Nu am fost niciodată agresivă și nici egoistă, merit să am copil și drepturi depline cum am spus încă din 1984. Mi-au zis ceva de genul că au votat toți să mă omoare lent, așa cum au hotărât de fapt in 1984. Mi-au zis că oamenii nu mă vor(?) și trebuie să mor fiindcă m-au futut și că nu vor să am copilul meu și să fie tot adevărul deplin, așa cum e normal și drept. Nu am fost niciodată nebună și mi-au zis iar de multe ori că ei vor ca oamenii să creadă că eu sunt idioată sau proastă și nebună, fiindcă ei conduc ostilitățile (asta e expresia lor) și că eu trebuie să mă sinucid. Au scuipat mii de orori peste mine din nou, inclusiv invențiile lor vechi că oamenii cred că au făcut războaie peste mintea și sexul meu, etc, etc. M-au scuipat cu mii de orori ca și cum eram idioată și nu aveam gândire. M-au sunat iar cu sondaje de opinie. Mama a zis că m-au scos temporar din lista asigurărilor pentru sănătate, fiindcă au votat o nouă lege să nu mai dea asigurări medicale gratuite oamenilor cu handicap motor dacă nu și-au găsit serviciu (șchiopii și alți). Este adevărat, eu nu mai figurez ca asigurată. Deci oricum mă omoară. Dar eu în curând mă voi sinucide. Păcat că m-au masacrat ieri monstruos, fiindcă e numai adevărul pe acest blog (aproape tot) și eu chiar îmi revenisem aproape complet și eram gata să mă las de fumat din nou și să slăbesc să fiu în formă fizică bună. Totul e din cauza lor, ei au idei paranoice, eu nu am avut niciodată. În curând voi scrie cum m-au chinuit în blocul trei - vecinii și anturajul și apoi ISC din nou și apoi mă voi omorî. Încontinuu își cer iertare mie, dar de fapt mă lovesc încontinuu și m-au condamnat clar la moarte și m-au chinuit în tot trupul și sexual înfiorător și ieri. Nu mai repet aici ideile lor monstruoase, absolut niciuna nu este a mea și eu absolut sigur nu am gândit niciodată așa prostii, nici măcar inconștient, țin minte totul. Abia aștept să îmi țin copilul la piept, altfel mor, cum am explicat din 1984, fiindcă de la început nu am fost niciodată nebună. Am fost și am rămas un om perfect, nu e deloc drept să mă omoare și în plus nu va fi mai bine pentru ei în mod sigur omorând un om normal și nevinovat și bun ca mine, e ca și cum îl omoară pe Dumnezeu. Eu nu pot înțelege de ce întârzie adevărul, mi se pare strigător la cer, fiindcă sufletul mi-a fost mereu plin de iubire și liniște și mintea înțeleaptă și luminoasă și lucidă mereu. Sunt deja 32 de ani de când mă chinuie și eu nu m-am schimbat deloc de atunci. Am fost perfectă încă de la început. Dar ei spun așa: Cristina e o ordinară (eu zic de ce Cristina e o ordinară?) ei zic că Cristina e o ordinară fiindcă nu înțelege (eu zic ce nu înțelege Cristina?) ei zic atunci Cristina nu înțelege că noi murim cu toții dacă recunoaștem adevărul despre ea. Exact asta au zis și zilele din urmă, e adevărul. În plus, au fost mai multe zile de caniculă în București și pământul e crăpat de secetă pe aici.
Pentru numele lui Dumnezeu, rugați-vă lui Dumnezeu pentru mama mea sau ajutați-o, se simte tot mai rău, are o boală infecțioasă gravă, e singură la ea acasă și eu fără ea rămân și fără asigurare medicală și dacă ei mă f... cum au făcut ieri și de atâtea ori, eu mor dacă nu am medicamente psihatrice și numai mama mi le putea lua și desigur că țin la ea - și medicii m-au scos din lista asigurărilor medicale, spunând că s-a schimbat legea și nu se mai dau asigurări medicale gratuite pentru șchiopi sau alți handicapați motor care nu au găsit de lucru și mama mi-a promis că va merge pentru a cere drepturile mele undeva, să fiu repusă în drepturi.

Pentru numele lui Dumnezeu, ei chiar mi-au pus acte false în casă, am descoperit falsuri în sertarele mele dar le-am rupt și aruncat, cred că mai am vreo câteva dovezi încă într-o geantă, e adevărat, mi-au modificat și codul numeric personal, în unele acte, e adevărat. Au scris că sunt născută pe 15 nu pe 16 februarie, etc.
Pentru numele lui Dumnezeu, e un abuz instituțional și de stat, chiar nu vedeți? Ce s-a întâmplat cu statul român??

Dacă rămân fără asigurare medicală mă omoară și pe mine...am fost binele, nu răul și mama mea la fel, și unii intră peste mine cu gândul că nu mai au nevoie de mine și mama a spus că nu mai vorbește nici cu vărul ei și nu l-a sunat încă nici pe fratele ei. Mama are mai puțin de 69 ani și eu mai puțin de 46. Pentru numele lui Dumnezeu, nu am nici cu cine schimba două vorbe la telefon. Am fost numai binele o viață întreagă și unii intră pe mintea mea spunând că i-au făcut pe unii nebuni sau oameni răi și proști să creadă că eu am fost nebună, rea și proastă. Cică unii cred că oamenii luptau războaie peste mintea mea și peste sexul meu -- dar aceste idei nu sunt ale mele, ci ale unor oameni răi care au intrat peste mintea mea, eu nu aud voci, sunt gândurile lor telepatice.

Ieri de exemplu m-am plâns unor vecine și ele se prefăceau că eu nici nu exist și se uitau ciudat, în timp ce pe banca de alături vorbeau încontinuu niște arabi.
În plus, chiar dacă tatăl meu nu era tatăl meu biologic, există asemănări certe între mine și mama mea, care cred că era mama mea adevărată, chiar dacă eu am fost copil ilegitim sau din flori. Mama nu mi-a spus niciodată cine a fost tatăl meu adevărat, dar asta nu contează.
Un alt fapt pe care mi l-am amintit de curând, este că mama îmi spunea când eram copil că poate eu voi ajunge mare scriitoare într-o zi, ceea ce nu avea cum să se întâmple, datorită circumstanțelor și statutului meu social inferior. Dar nu știu precis de ce mama spunea așa, fiindcă eu personal nu aveam și nu am avut niciodată astfel de vise.

3 august 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...