desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 7 august 2016

Desen din copilărie

Un desen pe care l-am dăruit mamei mele cu ocazia zilei de 8 martie, împreună cu urări de bine, Este desenul meu din 1984, după ce împlinisem 13 ani sau eventual de la 12 ani, deși mai puțin cert, fiindcă nu am data pe spate sau în interiorul felicitării.


"And this our life, exempt from public haunt,
Finds tongues in trees, books in the running brooks,

Sermons in stone, and good in every thing."
(William Shakespeare, As You Like It, Act II, Scene I)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...