desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 30 august 2016

30 august 2016

Mi s-a spus de mii de ori, și în engleză și în română, că toți oamenii buni din această țară au fsot distruși și că ei nu au nicio putere, de aceea trebuie să mor. Mi s-a spus de sute de ori că i-au îndobitocit pe toți și că nimeni nu mă crede. Mi s-a spus de mii de ori că absolut toți aceia care știu adevărul despre mine au fost distruși, deci voi muri. Cei în limba enlgeză sunt atât de răi încât îmi tot repetă că toate eforturile mele au fost în zadar, ca și cum eu aș fi făcut eforturi, când în realitate am dus în permanență o existență normală, absolut normală și fără scheme sau gânduri ascunse și nu am încercat niciodată să conving, și nu am fost niciodată ipocrită, fiindcă am fost un om bun și curat și nu am mințit și nici nu am exagerat niciodată. Nu știu dacă înțelegeți. Nu am făcut niciun efort și mă rog lui Dumnezeu să am putere să scriu tot adevărul despre ce mi-au mai făcut în blocul trei vecinii și alții, chiar dacă dvs considerați în mod greșit că eu mint sau delirez, fiindcă v-au îndobitocit că astfel de lucruri monstruoase și atâta otravă și rău (cum veți mai vedea) nu se pot petrece asupra unui om blând și luminos cum am fost eu. În plus, oamenii proști își închipuie că eu mint fiindcă în plus diavolii din țara aceasta m-au închis la psihiatrie și voi puteți crede dacă nu aveți minte destulă că eu inventez sau delirez. În realitate ceea ce mai am de scris, lucruri poate mai groaznice decât ce am scris până acum, este de asemenea adevărul și trebuie spus. Este și cauză de deces, și nu am greșit nimic toată viața.

A venit mama la mine. Mă sufoc de singurătate. Pentru mien mama e o ființă care a triumfat în rău, cum îmi promitea din 84. Eu eram gingașă, luminoasă și bună cu adevărat, până în adâncul inimii, și iertam cu drag și credeam în viitor. Am scris totul despre mama deja. Eu nu am avut nicio tulburare psihică toată viața și nici fantasme negative, dar ea mi-a promis că mă va omorî și mă va măcelări psihiatric și că toată lumea o va crede pe ea, fiindcă oamenii nu pot crede că există răul așa monstruos asupra unor oameni așa buni cum am fost eu și fără apărare ca mine. În definitiv eu pentru ea nu am fost decât un geniu de căcat, pe care îl invidia intelectual și ca fizic și îmi promitea distrugerea. Eu oricum mă voi omorî în curând, am așteptat destul 32 de ani și am spus mereu că trebuie să fie adevărul tot. Și încă nu este. Am fost mereu plină de fericire și căldură sufletească (amintiți-vă perfecțiunea când aveam 35 de ani și m-am mutat în blocul acesta), repet, am fost un om cu sufletul perfect și cald și luminos și fără copil mor. Trebuie să fie tot adevărul că nu am avut nicio tulburare psihică toată viața, am așteptat destul și în mod firesc trebuie să îmi cresc copilul departe de mama și ea nu trebuie sî îl vadă niciodată, am fost un om perfect și copilul meu nu trebuie să ajungă pe mâna unui astfel de monstru. Dacă nu, în curând voi muri cum ați vrut toți și Zăgrean la fel și răul a învins cum spuneați toți de la început.Și trupul meu mort va ajunge tot la groapa comună cu tata și nașu, că locurile de veci din Pipera mi le-au furat și tot mama aia infectă, dar care e tot ce am pe lume, fără de care ar fi și mai rău în această lume de porci, îmi va îngropa corpul nenorocit după tot ce a fost. Și nu aș merita nici asta, că am fost om bun, dar voi nu suportați omul bun , cum s-a văzut de atâtea ori în atâția ani. Și oricum nimeni în afară de Nelu nu are cum să vină la înmormântarea mea fiindcă deși am fost caldă și calmă și prietenoasă mereu și veselă ca fire, nimeni nu m-a vrut și oamenii m-au ocolit încă din 84 și nu voi avea pe nimeni nici la mormânt, din marea mea iubire față de oameni cu gândul bun nu s-a ales nimic. Am fost un om perfect întotdeauna și merit să am autonomie și putere deplină în societate, inclusiv asupra altora, fiindcă, repet, nu am avut nici cel mai mic defect sau tulburare psihică sau de caracter și am avut voință și caracter puternice și luminoase și pure și căldură și iubire imensă față de oameni și față de lume și de natură. Am așteptat și așa prea mult și vă bateți joc de mine că nu aveam responsabilitate să mă descurc singură când în realitate am fost perfecțiunea și un om perfect treaz și cu gândire perfectă încă din 84, nu doar acum când am părul alb. Nu mi-ați lăsat viață de trăit deloc. Am fost mereu un om foarte matur, dar m-ați ținut în lanțuri prea mulți ani. Dacă nu va fi curând tot adevărul, absolut tot, și să am putere absolută în societate, desigur mă omor. Trebuie neapărat să am copil și să fac o facultate, am așteptat destul și am fost un om perfect și capabilă să mă descurc singură și nu am avut nici cel mai mic păcat sau greșeală o viață întreagă. Am spus totul de la început din 1984. Mă rog încă o dată lui Dumnezeu să pot termina de scris adevărul înainte să mă omor peste cam două luni. Normal că trebuie să fie tot adevărul, am fost un om perfect și nu m-am schimbat niciodată. Și copilul meu trebuie să se nască și să fie ținut departe de mama.

Un comentariu:

  1. Este adevărat că atunci am avut aceste gânduri suicidare, dar eram monstruos torturată și otrăvită și era adevărat că anumite persoane mi-au dorit și poate îmi doresc și acum moartea, prin diverse lovituri și minciuni reale, dar nu știu desigur ce gândeau ei - totul a fost exact cum am povestit pe acest blog. Eu nici măcar nu pot corecta postările mele, ei îmi interzic, mi-au furat blogul, adică butonul de editare. Din acel an nu am mai avut astfel de idei suicidare - atunci s-a întâmplat așa fiindcă trebuia să renunț la singurul meu vis - acela de a avea copil, și din cauza acestei dorinți absurde, dar normale în cazul meu (pot explica aceasta) am fost închisă la psihiatrie în decembrie 2016, ultima oară. Azi e 28 noiembrie 2023.

    RăspundețiȘtergere

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...